maandag 10 oktober 2011

Wind, lekker!!

Vanmorgen werd het droog na een regenachtige nacht, de perfecte gelegenheid om mijn vroegere buren eens op te zoeken en gelijk in het nieuwe winkelcentrum daar een paar boodschapjes te doen. Het ritje was al heerlijk. De booster rijdt wel, wind of niet, en ik was eraan toe de kop eens schoon te laten blazen. De ex-buren waren thuis dus even lekker een kop thee daar gedronken en bijgepraat. In een huishoudzaak eindelijk de strijkplankovertrek uit de tvreclame gescoord ,hoewel ik vrijwel nooit strijk, is het toch fijn het te kunnen als je wilt, en de vorige overtrek was na de brand afgekeurd.. Tevens in de AH daar rustig rondgekeken en me verbaasd over het aanbod. Het is een multicultiwijk en dat zie je terug!
De terugrit was ook plezant, zodat ik nu heerlijk aan de thee kan en een boterham maken . Met  spinragvrij hoofd is dat extra fijn.

4 opmerkingen:

  1. Nee, wind is nou eenmaal niet mijn ding.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond het ook heerlijk vandaag! Het miezerde wel maar dat kon de pret niet drukken. Heb mezelf heerlijk uitgelaten, frisse wind erdoor is altijd fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, je kunt nu letterlijk en figuurlijk uitwaaien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soms best lekker inderdaad. Klinkt als een geslaagde dag. Vandaag hier veel wind en heb mijn portie net gehad toen ik met hondje buiten was :)

    BeantwoordenVerwijderen