woensdag 12 oktober 2011

Stoempen

De desktop pc staat te stoempen want ik ben  Windows7 aan het installeren. Dat is op zich niet zo'n klus, maar er komen meteen talloze updates langs die ook  bijgewerkt moeten worden en dan moeten alle programma's weer geinstalleerd worden, enfin lekker klusje voor een regenachtige namiddag.
Als het goed is ben ik dan wel veel files kwijt, maar heb ik tenminste weer een werkende desktop. 
Het houdt een mens wel van de straat, een computer.................................

2 opmerkingen:

  1. Jij weet meer dan ik van een pc. Ik kan me bijna digibeet voelen. groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vreemd. Ik lees regenachtige middag en de zon schijnt? Nog eens kijken... o, dit is gisteren geschreven. Blogger is nou toch wel heel vaak aan het muiten. Ik kreeg dit berichtje een paar minuten geleden pas in mijn leeslijst. ????????

    BeantwoordenVerwijderen