dinsdag 18 oktober 2011

Losse eindjes

De pc is weer grotendeels naar eigen keus geinstalleerd en ingericht, nu is het opzetten van mappen en andere organisatie werk aan de beurt. Heel bevredigend. Vanmorgen ook de gewone administratie bijgewerkt. Ook het aantekenboekje is weer bijgewerkt. Dit is een klein boekje met ringrug en 4 tabbladen waarin ik allerlei notities maak tbv vooral de pc. Wachtwoorden, codes, keys en dergelijke schrijf ik erin op. Ook andere te onthouden dingen hebben een plek en een ander deel is voor muziek die ik graag wil luisteren of downloaden, net zoals een deel wordt gebruikt om programma;s die ik wil terugzien, documentaires, op te zoeken websites en dergelijke te noteren. Overzichtelijk en handzaam. Ik heb het meestal bij de hand als ik tv kijk of lees, om dingen meteen vast te leggen, die ik anders zou vergeten. Anders schrijf ik dingen op losse papiertjes die naderhand in het boekje worden overgeschreven. Zaken die niet meer van belang zijn kunnen weggestreept.

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk. Ik ben ook zo dol op ordenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. verstandig,dat allemaal opschrijven. Deze week piekerden we ons suf. Mijn man had een wachtwoord veranderd en dat niet tegen mij gezegd. Ja,toen stond het verkeerde in mijn boekje. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen