dinsdag 4 oktober 2011

Klusjes

Vanmorgen is mijn losse- klusjes-ochtend. Terwijl mijn hulp de slaapkamer een grote beurt geeft, hou ik me onledig met op voorraad pitten malen voor mijn ontbijt (mijn valse tandjes kunnen geen hele zonnebloem- of pompoenpitten aan), terwijl water kookt voor een jerrycan vol eigen was/schoonmaakmiddel van sunlightzeep, mijn mobieltje ligt op te laden net als mijn scoot in de garage en er ligt een stapel administratie om op te ruimen. Dan de tuin aanvegen en de planten bewateren, ondertussen de zeepoplossing roeren en nog wat andere losse eindjes vastknopen. Rommelige werkjes maar wel fijn als alles weer in orde is. Ik voel me een echte ouderwetse huisvrouw en dat voelt niet eens slecht!

5 opmerkingen:

  1. Het kan heel ontspannend en fijn zijn om in huis bezig te zijn. Ik was laatst gestresst voor de open huis dag, en merkte dat het huishoudelijk werk me kalmeerde!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een opgeruimd huis zorgt voor een opgeruimde geest :))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat klinkt dat tevreden,zo bezig zijn.IK herken het wel. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Rommelen in huis vind ik heerlijk. Ontspannend ook.
    Ik herken hier veel in.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen