zaterdag 8 oktober 2011

Goedkoop

Toen de ACTION uit de binnenstad verdween naar een winkelcentrum buiten de binnenstad, kwam in dat pand een soortgelijke zaak: Big Bazaar. Niet zo uitgebreid gesorteerd als de nieuwe Action, maar wel veel en bijna hetzelfde soort assortiment. Vanmorgen kocht ik een pcmuis voor 1.99 en hij doet het uitstekend. Degene die ik gebruikte had wat kuren, en gaat nu in de reservespullenla.
Tja, zal wel door arme chinese kindjes in elkaar gezet zijn, maar bij dure merken is dat vaak ook zo.

5 opmerkingen:

  1. Daar heb je echt gelijk in.
    Ik hoor heel vaak: koop niet bij de Action want...
    Maar tenzij je Fair Trade koopt, weet je het echt nooit. Denk maar aan Nike of H&M...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn verleidelijke winkels. het is zo goedkoop. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en je hebt alleen de muis gekocht? Dat is knap! Ik blijf er maar gewoon weg. De winst op hetgeen ik echt nodig had verwijnt aan wat ik verder inlaad in mijn mandje. Zoooo goedkoop en dan mag ik uiteindelijk toch 50 euro betalen terwijl ik een muis van 2 euro kwam kopen.

    Ken uzelve

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vraag mij af of het scheelt met duur of goedkoop, wie het heeft gemaakt.

    Eerlijk gezegd heb ik geen nooit gehoord dat de spullen bij Action met kinderarbeid te maken kan hebben.

    Groeten Loes

    BeantwoordenVerwijderen