donderdag 1 september 2011

Zomaar

Zomaar blij met de dag, met de zon, met de bessen die overal kleuren, met de spinragen glinsterend in de zon, met de amoureuze tortelduiven, met de katten die genotteren op een warm plekje buiten, met de merel die ik hoorde, met de smaak van appel en bosbes in een smoothie, met de goudsbloemen en Oost-Indische kers in mijn voortuin, met de wind, met een glas koel water, met de zee, die murmelt en klotst, met de scholekster die Pieeeeeeeeeet roept , met de stem van Tim Buckley, met de geur van herfst, met de kleur van de lijsterbessen. Zomaar.

12 opmerkingen:

  1. Je bent rijk door je tevredenheid en met het oog dat je hebt voor al dat moois om je heen.
    Fantastisch gevoel hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je zo lekker in je vel zit!
    Ik geniet zelf ook iedere dag weer zo van mijn wandelingen met de hond langs alle bloeiende planten. Ondanks de hooikoorts en een klutsteen. Juist door al het moois om me heen is de pijn maar bijzaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zomaar kwam ik hier neergestreken

    dagdag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. genieten van zulke momenten, dat is rijkdom:))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat kun je dat gevoel goed onder woorden brengen. Geniet!Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lekker he, zo'n dag!! En het idee dat er nog 2 van dit soort dagen gaan volgen maakt me nog blijer!! :-)
    ps. ik heb (misschien) tijdelijk een ander blog aangemaakt omdat Weblog nog steeds problemen heeft

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk logje, daar word ik nu blij van.
    Grappig dat jij 't hebt over 'genotteren', zo noemde mijn moeder, rip, het ook altijd.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Herkenbaar! Een lekker geluksmomentje van allemaal gratis dingen..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig!!! Zomaar gelukkig zijn, is het mooiste wat er is.

    BeantwoordenVerwijderen