dinsdag 13 september 2011

Wekker

Vanmorgen had ik om half negen een afspraak in het ziekenhuis om een botdichtheidsmeting te laten doen, naar aanleiding van mijn beenbreuk pas geleden. Voor de zekerheid zet ik dan de wekker, want ik hou ervan op tijd te komen en alles op mijn gemakje te kunnen doen. Vanmorgen werd ik vóór de wekker wakker en lag nog even te soezen. Tot het begon te dagen dat de wekker misschien al af had moeten gaan. En ja het was al half negen. In alle haasten naar beneden en weg. Misschien was ik toch op tijd want ik begreep dat de eigenlijke  meting pas om 8.50 uur zou plaatsvinden. En ja hoor het kon gelukkig nog. Ze hadden meerdere mensen opgeroepen en ik werd gewoon achteraan geplaatst. Om kwart voor tien was ik weer thuis, maar van zo'n verkeerde start  blijft de hele dag iets hangen. Heb mijn draai nog niet echt. Niets voor mij, want ik ben juist diegen die altijd een kwartier te vroeg is overal. Dat de wekker niet is afgegaan is waarschijnlijk mijn eigen fout, maar ik heb er behoorlijk de pest in. Mijn systemen zijn ervoor om te werken!

3 opmerkingen:

  1. Vreselijk hè? Zo'n wekker die niet doet waarvoor je 'm hebt. De heule dag (bij jou niet, las 'k hierboven)ben je 'anders'
    Morgen beter!!!
    Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja dat is heel irritant en zeker als je ook nog een afspraak hebt. De rest van de dag klopt er iets niet. Vreemd is dat.
    Hoe was het gesteld met de botdichtheid?

    BeantwoordenVerwijderen