maandag 19 september 2011

Verwennerij

Nadat DWDD deze week al Seasick Steve te gast had, verscheen ook, tot mijn grote vreugde, Ane Brun. Ze was tevens te gast in het  onvolprezen VPRO zondagmorgen tv programma Vrije Geluiden. Deze zangeres volg ik al lang. Ze heeft een mooie stem en haar muziek is prachtig, een tikje dromerig, vaak wat mystiek,met veel folksy invloeden. Singer-songwriter. Ze is Noorse, maar woont al ruim tien jaar in Zweden en is in Skandinavie een grote bekendheid. Ze zong op de herdenkingsdienst na het bloedbad dat Breivik aanrichtte en dat was prachtig. Ze heeft net een nieuwe CD It all starts with one. Zie http://www.youtube.com/watch?v=IdeDbZ0Mvec

4 opmerkingen:

  1. Ik heb even geluisterd, maar het is niet helemaal mijn smaak. Sorry.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan lezen dat je genoten hebt!

    Groet, Bloem

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om over Ane Brun te lezen, ik geniet echt van haar muziek en haar prachtige stem!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kijk nooit naar de wereld draait door, want ik vind die Matthijs zo'n gruwel. De zangeres op de foto ziet er wel sympathiek uit!

    BeantwoordenVerwijderen