woensdag 7 september 2011

Steun

Wat fijn dat er zo meegeleefd en meegedacht wordt in de reakties. Over mijn pijnlijke periode met het gebit, werd ik erg aangemoedigd en pas nog, met virus-panne, kwamen er zeer zinvolle tips binnen. Heerlijk! Dat is echt heel fijn, want soms zit je wel eens achter de pc en zit alle moed aardig in je schoenen en zulke berichtjes tillen je weer even op. Dat is toch echte vriendschap!! Bedankt!!!!!!!
Vandaag een vrij rustige dag, met een lief bezoekje van vriendin N die gelukkig ook weer de goede kant op gaat in haar eigen leven. Bioboodschapjes gehaald, een aanvulling van diabetesspullen, keurig thuisgebracht door de apotheek. Ik voel me daar erg verwend mee. Hoewel ik veel pech in mijn leven heb gehad, is er ook veel liefde, aandacht en vriendschap En daar heb ik veel geluk mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen