dinsdag 6 september 2011

noodgrepen

Aangezien mijn gewaardeerde AVG virusscanner niet meer geïnstalleerd kon worden (ook niet na alles wat ik kon vinden gede-installeerd en verwijderd te hebben), heb ik er maar een andere op gezet, Avira, die ook vrij goed wordt beoordeeld. Misschien heb ik een virus gehad dat speciaal bedoeld is om AVG aan te vallen. Nu ben ik tenminste weer beschermd al is geen programma, ook niet de betaalde versies, 100% virusproof.
Dit geeft tenminste weer wat extra veiligheid. Verder gaat het hier zijn gangetje na het noodweer van gisteravond. Vanmorgen weer nuttige werkjes verricht terwijl mijn hulp de tent ook lekker op de kop zette. Fijn dat alles weer een beetje loopt, mijn energie stijgt wat en ik kan beter eten. Ik gebruik vaak verse sappen of smoothies of een soort salsa's om zoveel mogelijk vers spul en vezels binnen te krijgen. Mijn lijf is daar aan gewend en funktioneert duidelijk beter als dat allemaal in orde is.

9 opmerkingen:

  1. Sommige virussen vallen inderdaad virusscanners aan, heel vervelend.
    Ik hoop voor je dat alles weer snel naar behoren werkt en fijn dat je weer goed kunt eten en je beter voelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je er weer bent! Wat een gedoe he, en wat de lol is van zo'n virus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor de zekerheid zou je ook even hitman pro kunnen downloaden en je pc even goed schoonmaken. Je denkt dat je pc schoon is, maar hitman pro doet dat erg goed. Een ander tip is is Malwarebytes anit-malware downloaden. Beiden zijn gratis te gebruiken. Als je dat gedaan hebt, dan weet je zeker dat je pc weer helemaal schoon is van wat dan ook. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor alle goede adviezen, met hitman inderdaad heel wat weggewerkt. En malwarebytes ook geinstalleerd. Alles loopt nu weer soepel lijkt het.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je weer een schone pc hebt, Malwarebytes is echt goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dank jullie voor de adviezen.
    ik heb zelf ook de nodige ellende met AGV meegemaakt:))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. :-)
    op je nieuwe blog kan ik niet reageren daarom doe ik het maar hier,:-)
    bloggers worden familie van elkaar hé dat is wel erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zelf gebruik ik op advies van een ict-er cc-cleaner. Het werkt tot nu toe erg goed.

    BeantwoordenVerwijderen