donderdag 8 september 2011

Muziek

Wie ook veel van vrij onbekende muziek houdt, kan ik een tip geven. via http://grooveshark.com/#/kun je gratis een profiel aanmaken en oneindig veel muziek opzoeken en bewaren op je eigen afspeel lijsten. Ik heb al wat uitgeprobeerd en stond versteld van de hoeveelheid die er aanwezig was. Zo kun je ook muziek waarvan je denkt dat je de cd wil kopen, even uitproberen of het echt wel jouw pakkie-an is en nieuwe bands even checken. Ook bekendere muziek is er te beluisteren en ze hebben ook een radiofunktie.Het is makkelijk te bedienen en het wijst zichzelf allemaal. Zonder eigen profiel kun je ook al luisteren maar niks opslaan.  Ik vind het het grote aanwinst!

10 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de tip. Ik zit nu heerlijk te genieten van Simon & Garfunkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is net zoiets als Spotify denk ik? Leuke initiatieven!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goeie tip, thanks! Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is net zo iets als meerdere muziekdiensten als spotify, maar ik ben er veel enthousiaster over omdat het et erg makkelijk in het gebruik is en ik allerlei vrij onbekende artiesten volop terug vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wij gebruiken spotify ook erg handig voor zulke dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier ben ik blij mee, dank je wel voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Manlief heeft het laatst ook ontdekt en is helemaal enthousiast! Ik heb zelf overdag bijna nooit muziek aan maar kan me helemaal voorstellen dat het een handige site is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind internetradio echt een fantastische uitvinding. Zelf gebruik ik Jango waar je ook je eigen station kunt personaliseren. Dat van mij bestaat uit Country muziek.

    Ik koop nu echt nooit meer cd's!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk zeg,
    daar zal ik zeker gebruik van gaan amken,
    bedankt voor de tip,
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen