maandag 5 september 2011

Kuren

De pc had kuren. opeens deed de virusscanner vreemde akties en later viel heel internet weg. Gister weet ik het nog aan een Ziggo-hik, maar vanmorgen kreeg ik het ene na het andere vreemde bericht. Ws een virus dat mijn virusprogramma heeft aangevallen. Enfin na lang gedoe, en telefonische raadpleging van mijn professor, heb ik internet weer aan de praat, maar het virusprogramma is na de-installatie nu niet meer te herinstalleren, vreemd maar ja. Nu maar wachten op een professionele hand die hier meer mee kan dan ik.
Gelukkig ben ik wel on-line en kan ik ook mailen en alles lezen.  Ook onverwachte visite en dan is zo het grootste deel van de dag al weer voorbij voor mij. Nou ja, het is niet anders.

6 opmerkingen:

  1. zit er dan niet nog een virusje in je systeem.
    meestal blokkeren die software na 99% van de installatie:))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o wat irritant! Vervelend voor je! Wij hadden ook zo iets vervelend. Op de nieuwe laptop had ik net internetbeveiliging van Ziggo geinstalleerd en toen werkte window live mail niet meer. De medewerker van ziggo kwam niet verder dan de opmerking nou dan gebruikt u toch gewoon webmail.....even speuren op internet blijkt dat dit probleem al sinds 2009 speelt!!
    Dus dat heb ik opgezegd en een ander beveiligingsprogramma gekozen....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel prettig,dat iemand je helpt. Daar kom je als "leek"maar moeilijk uit.het lijkt wel een mini-versie van de digi-D problemen. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. insatlleer een gratis virus scanner?
    agv kost niks en is supergoed:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het virusprogramma heeft zichzelf waarschijnlijk geofferd voor de goede zaak!

    Wel ontzettend vervelend zo'n virus. Ik vraag me altijd af wat door rare mensen zijn die het leuk vinden om virussen te onwikkelen?!

    BeantwoordenVerwijderen