zondag 11 september 2011

Het wiel

Uitgevonden heb ik het niet, hoeft ook niet, want dat is al gedaan, gelukkig. Daardoor kan ik nu wielrennen kijken, een groot genoegen. Na de Giro en de Tour kwam de Vuelta en ik had er even helemaal geen zin in. Gebitsproblemen en andere zaken namen me nogal in beslag en mijn kop stond niet naar drie weken aan de buis gekluisterd zitten om naar een zooi zwetende kerels te kijken die keihard werten, vallen, spurten, spuiten, en winnen of verliezen. Maar af en toe keek ik toch even, of zag een samenvatting van de rit van de dag en raakte toch weer gefascineerd. Toen ook nog twee hollanders het erg goed bleken te doen en mannen met namen als Froome en Kobo kon ik het niet meer laten en begon het toch weer te volgen. Vandaag is de finale, dus dan ben ik voor een tijdje (nou ja, de WK komt nog) verlost. Het zijn nl ook tijdslurpers, die grote Rondes. Nog één dikke weekendkrant te gaan, mooie tv en af en toe naar buiten om nog even van de nazomer te genieten, ach mijn leven is zo slecht nog niet!

1 opmerking:

  1. Mijn vader kan hier ook zo ontzettend van genieten. Ikzelf heb er niets mee. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen