vrijdag 16 september 2011

ambidexter

Mijn reflexzonevriendin is een ambidexter. Ze kan zowel links- als rechtshandig van alles. Ze is kort geleden geopereerd aan karpaaltunnelsyndroom aan haar rechterhand, maar dat heeft haar niet veel moeilijkheden in huis en tuin opgeleverd.  Ik kan daar jaloers op zijn, want hoewel mijn hoofd veel wel begrijpt en ziet hoe het moet gebeuren, ben ik ronduit onhandig in de praktijk. Hoe zou dat heten? O ja, twee linkerhanden!
Vandaag kwam ze langs om weer een voetbehandeling te geven, omdat ze voldoende hersteld is. Ik voel me weer zo met liefde behandeld en ze heeft en geeft positieve energie. Het kan niet anders dan dat dit weer een gunstige werking op mij heeft. Dank je!!!!

3 opmerkingen:

  1. Mooi. Jij bent geholpen en ik heb weer een nieuw woord geleerd.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn,dat je energie weer een duwtje krijgt. Ik masseer tegenwoordig mijn eigen voeten. Dat voelt verkwikkend. Hoewel het veel prettiger is,als een ander dat oet. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat lijkt me nou zo handig he! Alles met links en rechts kunnen doen! Ik kan het helaas niet heb ik vorige jaar gemerkt, toen ik met een van mijn polsen in het gips kwam te zitten.
    Ach ........... ik kan weer andere dingen, moet ik maar denken :-)

    BeantwoordenVerwijderen