woensdag 28 september 2011

Aktie!!

Na een plezierig bezoek van vriendin N en en de bioboodschapjes vanmorgen , was het zulk heerlijk herfstweer dat ik een lekkere rit ging maken. Lekker uitgebreid een park door en toen was ik vlakbij de A.ction en ja, die had een boormachine in de aanbieding, die mij nog ontbrak in mijn gereedschapshoekje.Dus daar binnen gereden en meteen een langgezochte tissubox ( zo'n roestvrijstalen)  gescoord en wat schroevendraaiers en verfkrabbers en een opzetding voor de stofzuiger om in smalle hoekjes te komen en armwarmers en een muts voor erge wintgerdagen en sintemaartensnoep en wattenstaafjes en keukendoeken, kortom ik ging los, maar wel op dingen die al lang op het lijstje stonden. Ben diep tevreden ondanks dat ik aardig wat uitgaf. Da t is de truc, als je in een koopbui verzeilt, dan dingen kopen die echt nodig zijn. Geen verkeerde aktie dus.

3 opmerkingen:

  1. En het was bij de Action, dus moet het ook nog eens goedkoop zijn... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je de boormachine ook meegenomen? :)

    Groet, Bloem

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was bijna gevallen voor een vorm voor vierkante cakejes, zo'n flexible rode, folder van de xenos, meen ik (brownies en blondies heten die cakejes) toen ik me realiseerde dat een brownie of blondie in de vorm van een muffin of cupcake net zo goed smaakt en daarvan heb ik twee platen, een voor zoet en een voor hartig. Niet gekocht dus. Thuisshoppen is soms verstandiger, maar binch-shoppen sorry, lees de laatste dikke pil van Jean Auel, denk Engelstalig op het moment) van een must-have lijstje in de zin van: dit heb ik wezenlijk nodig is de beste oplossing voor dat gevoel dat jij had.

    BeantwoordenVerwijderen