donderdag 25 augustus 2011

Zon en wind en ontbijtkoek

Vanmorgen voelde ik me na een heerlijke nacht slapen (zonder prothese in is een opluchting!) al weer een stukje meer mens. Oke, de prothese is nog niet pijnvrij gesetteld en kauwen en happen gaat nog niet echt, maar brood en ontbijtkoek krijg ik wel binnen gesabbeld, en dat is echt een volgende fase. Het gezicht begint ook weer redelijk normaal te tonen en ik kan zelfs weer redelijk breed lachen. Dus boodschapjes gedaan op de scoot met nieuwe accu;s en meteen een tochtje gemaakt. Heerlijk om op de dijk te rijden, de wind langs de wangen en en de zon op mijn hoofd. Het rook heerlijk, want het gras werd gemaaid. Huisduinen lag er stralend bij en ook het kerkhof (zo rustgevend altijd) was weer een oase van vogeltjes en insekten. Dat was zalig!!!!!
Langzaam maar zeker komt het gewone leven weer op gang.

7 opmerkingen:

  1. Had je het gemist,de ritjes?Wat smaakt een simpel plakje ontbijtkoek dan vorstelijk. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar een goeie nachtrust al niet goed voor is?
    Gelukkig maar
    Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed te lezen! Fijn dat je gewone leven weer op gang komt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je gewone leven weer op gang komt. Wat kun je dan genieten van de kleine dingen, hè?

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig dat je weer lekker op pad kunt en genieten. Waar een goede nachtrust en nieuwe accu's al niet goed voor zijn.

    BeantwoordenVerwijderen