zaterdag 20 augustus 2011

Verkeerde verjongingskuur

Als iemand me zegt dat het me zo goed staat, het gebit, en dat ik er jonger uitzie, krijg ik moordneigingen. Wat jonger? Dikke opgezwollen kop, zul je bedoelen. Dat daarbij de rimpels wat weggeduwd worden is slechts een schrale troost. Maar ik moet toegeven dat de pijn begint te zakken, en dat is al heel wat. Elke dag een stukje beter zullen we maar denken. (ps, de foto is niet van meijzelf, hoor! Maar zo voelt het wel)
Nu is ook nog de accu van de  scootmobiel aan vervanging toe, als dat in orde is, ga ik lekker langs dijk rijden met de wind langs mijn gezicht en mijn tandjes stralend blootgelachen.
Vanmorgen bij de supermarkt keek ik toch met heel andere ogen naar de produkten, nu met de filter van slikbaar zonder kauwen. Je ziet opeens heel andere dingen staan. Brood is nog echt een stap te ver, maar pap en puree gaat best. Lang leve de blender en de keukenmachine!

4 opmerkingen:

  1. Nou ja, moordneigingen? Voor een complimentje.... je bent wel tot de tanden toe gewapend zeg!;-)
    Gelukkig dat 't iedere dag een beetje minder pijnlijk wordt.
    Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zal wel weer wegzakken toch? En tot die tijd lekkere smoothies drinken!
    Gr,
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Verlies je gewicht? Ik ken iemand die door een gebroken kaak 8 wk vloeibaar moest eten. Ongewild vlogen de kilo's er af. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het komt allemaal goed. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen