dinsdag 30 augustus 2011

Verkeerde been

Vandaag wil het niet zo. Werd wakker van de hulp die arriveerde, dus had me vet verslapen. Dat is niet prettig als je het liefst in alle rust aan de dag wil wennen. Tijdens de klussen in huis bleek een kat in een lektuurmand met kookboeken en tijdschriften geplast te hebben. Het was nog nat en ws net gebeurd, maar alles moest eruit, schoongemaakt, ontgeurd en gedroogd, dus meteen een flinke klus extra. GRRRRRRRRR.
 Onverwachte aanloop, hoewel meestal welkom, kwam nu een beetje ongelegen want was net met een afwas bezig en in de kamer lag alles overhoop omdat de foulard van de bank verwisseld was om gewassen te worden, waardoor overal kussens en plaids in de rondte lagen. Enfin ik was een beetje van mijn apropos. Tel daar bij op een tweejarige die het huis onveilig maakt, drie katten van de riedel en de post en een nieuwe sim-kaart en een onwillig mobieltje en je snapt dat ik nu een beetje de pijp aan maarten begin te geven. Bek-af. De sim-kaart doet het, alleen het telefoonboek van deze mobiel is me een raadsel. De rest is opgeruimd, maar ik voel me alsof ik een carnaval heb gevierd met de vierdaagse er achteraan. Zonder de feeststemming en de bijbehorende lol.
Vandaag schrijf ik maar af, en morgen beginnen we met een schone lei.

2 opmerkingen:

  1. Dat klink ook als een goedbedoelende wervelwind,die door je huis ging. Rustige avond,Izerina

    BeantwoordenVerwijderen