zondag 28 augustus 2011

Verhaaltjes

Omdat ik al heel lang katten heb, diverse generaties katten zijn gepasseerd, heb ik ook veel met deze dieren meegemaakt. Een poosje terug besloot ik een aantal dingen op te schrijven voor Wim, het lieve zoontje van buren. Misschien vinden anderen het ook leuke voorleesverhalen voor hun kinderen/kleinkinderen, dus heb ik ze op mijn blog geplaatst. Het zijn echte gebeurtenissen van echte katten, alleen is soms wat gecombineerd of versimpeld weergegeven.
Er komen er nog bij, want de hersenpan is nog lang niet leeg wat betreft poekelbeesten.

6 opmerkingen:

  1. Vlasje wat leuk! Dat heb ik jaren lang gedaan met de "avonturen van Merle"De vorige dan. Die heb ik op een bepaald moment aangeboden aan www.dierennieuws.nl Misschien ook iets voor jouw verhalen? Die van mij werden geprint door verpleegkundigen van een kinderafdeling. Zo hebben er veel kinderen plezier van.Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schrijf je leuk. Daar moet je beslist iets mee gaan doen, zoals Izerina al voorstelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Ik heb de 1e 3 met veel plezier gelezen en binnenkort stort ik me op de rest. Jouw buurjongen boft maar met een buurvrouw die zo creatief is en alle poekels in de buurt die stof voor verhaaltjes geven....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar kan ik ze vinden? Waar moet ik op klikken want ik zie ze niet ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bovenaan op het blog vindt je tabbladen. Als je op die met Poekelverhalen klikt, ben je er.

    BeantwoordenVerwijderen