maandag 15 augustus 2011

R.I.P. Thor

Gisteren hebben de buren kat Thor laten inslapen. Thor is de kleinzoon van Remi, een aanloopster die zowel Noorse boskat, als zwanger bleek. Thor is de zoon van haar eerste dochter en woonde jaren bij mij, totdat hij het bij de buren leuker vond. Daar woonden twee ooms die hem erg aantrokken. Remi, en de ooms zijn allen overleden, aan diabetes en Thor uiteindelijk ook. Dankzij een zeer liefdevolle verzorging is hij toch nog 14 geworden. Hij bleef een beetje mijn kind, en ik zorgde voor hem als de baasjes de hort op waren. Ik zal hem missen, maar gun hem zijn rust. Dag, jongetje!

7 opmerkingen:

  1. Ook al was hij niet dagelijks meer bij je,ik snap,dat je hem missen zult. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk mis je Thor. Sterkte!

    Groet, Bloem

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n geliefd dier verliezen is niet niks. Slaap lekker Thor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah, lieve poezebeest. Rust zacht kereltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaahhh, gossie... Mijn deelneming hierbij als mede-liefhebber van deze prachtige beestjes!
    Mooi logje ter herinnering aan hem en hij heeft een prachtig leven mogen hebben dankzij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan me voorstellen dat je daar een beetje weemoedig van wordt.

    BeantwoordenVerwijderen