woensdag 31 augustus 2011

Rijk

Vandaag voel ik me weer heel rijk. Bioboodschappen gehaald, dus kast en koelkast voel met gezonde goodies. Moet alles nog prakken/pureren/persen maar ik krijg het wel binnen. Een geplande afspraak werd afgebeld, en dat kwam me eigenlijk heel goed uit. De moeheid van gisteren vraagt nog een rustig dagje om weggewerkt te worden. Dus hoe graag ik N. ook zie en hoor, vandaag vrij is wel erg goed voor me. Een dagje niets moeten is heerlijk! Het is ook fijn dat de scootmobiel weer betrouwbaar is, met zijn nieuwe accu;s en dat ik ook een mobieltje ter beschikking heb om onderweg hulp te kunnen inroepen indien nodig. Maakt dat ik me onafhankelijker voel. Kortom, ik ben weer bezig op te krabbelen uit de dip van gisteren.

3 opmerkingen:

  1. Geniet van je rust. En kies iets lekkers om te eten.Ik ga vanmiddag om mijn bio-bestelling. En heb altijd de eerste avond het gevoel een feestmaal te kunnen maken. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had je berichtje gisteren even niet gezien, 'k was zelf ook even aan het resetten.... Maar ik ben blij te lezen hoe rijk je je vandaag voelt. Als ik boodschappen heb gedaan heb ik ook altijd zo'n rijk, dankbaar gevoel. 't Is lang niet voor iedereen normaal maar gewoon eten genoeg in huis te hebben, dat realiseer je je dan weer....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat alles weer de goede kant op gaat. Doe rustig aan!

    BeantwoordenVerwijderen