zondag 14 augustus 2011

realiteit

Nee, niet over geld of crisis, maar gewoon over de zon die er vandaag zomaar een hele poos was, waardoor je weer een beetje zomergevoel in je donder krijgt. , wat welkom was. Gisteravond schalde luidkeels "Brandend Zaaaaaaaaaaaaand"door de tuinen, waarschijnlijk een damesverjaarspartij, maar ik kon me er niet echt veel bij voorstellen, behalve een bak herrie. Ik werd er gewoon sjaggereinig van, en dat gebeurt me niet zo snel, maar misschien was het een poging de zon tevoorschijn te zingen en dan is hen alles vergeven, want het lukte. Als het morgen ook nog zou lukken, of verzoek ik nu de goden?, zou ik me übergelukkig voelen.
Zelfs een positiviste als ik kan soms even een zonnestraaltje extra gebruiken.

4 opmerkingen:

  1. Het volume,dat zou ik ook verschrikkelijk vinden. Maar het plaatje roept mooie herinneringen op. Het was favoriet bij mijn zus,vroeger. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ehhh je wens komt uit de zon is er :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben ook errug blij met het mooie weer! Daar heb ik wel een kweelplaatje voor over ;-)
    Maar liever niet hoor als ik mag kiezen. Doe dan maar een mooi folknummer :)))

    BeantwoordenVerwijderen