woensdag 3 augustus 2011

Oei, een dag vol verleidingen!

Vanmorgen om 8 uur kwam de monteur van de traplift een onderhoudsbeurt geven (aan de lift....) Een heel mooie donkere chocoprins en erg aardig ook. Hij moest veel bukken wat leuk om te zien was. Nu heb ik vrij uitzicht op een overbuurman die in zijn blote bovenlijf de kozijnen aan de binnenkant aan het schilderen is. Hij doet er erg lang over zodat zijn atletische lijf volop in beeld is. Ik ben nog niet blind en geniet met volle teugen. Mag toch? Ook ik ben niet van steen!

11 opmerkingen:

  1. Hahaha maar natuurlijk! Ze zijn er niet voor niets toch? Knappe mannen met strakke lijven! Lekker genieten zou ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker blijven kijken! Niks mis mee! :D
    Zo ga ik me as zaterdag vergapen op Castle Fest in lekkere mannen in kilt enzo, hehehe ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn toch!
    Ik zie op moment ook steeds allemaal knappe mannen lopen. Vind ik niet erg of zo... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook dat is de natuur! In mooie vormen.Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hummm, waarom heb ik geen overbuurman?? :(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahahahaha..... ik geef je helemaal gelijk!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. whahaahahahhaha

    wel ehh daar heb ik geen last van :-)
    ik kijk naar de buuf:-)

    veel plezier hé:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, ik hoop dat je lang hebt kunnen genieten van de mooie uitzicht!

    BeantwoordenVerwijderen