zondag 21 augustus 2011

Muziek

Het Lowlandsfestival heeft niet van die enorm grote namen in de aanbieding, maar er is genoeg te genieten. De Jeugd van Tegenwoordig gaf vrijdag een heel gaaf optreden. Hoewel ik geen hiphop/rap liefhebster ben is het  enthousiasme en speelse van deze band alles overstijgend. Ook erg leuk was de al wat oudere band Flogging Molly die geheel in de traditie van The Pogues muziek maakt. Ierse punk, waarop het goed feesten en dansen is, wat in de tent dan ook volop gebeurde. Natuurlijk is niet alle muziek voor mij een eyeopener en slecht af en toe zit ik op het puntje van mijn stoel, maar het is de sfeer die het zo leuk maakt, toch.
Goed tijdverdrijf voor iemand die inmiddels er steeds raarder uitziet met oedeem in het gezicht. Had niet verwacht dat het na 4 dagen nog zo heftig zou zijn.

3 opmerkingen:

  1. Zelf ga ik altijd naar het Flevo festival, hetzelfde weekend en vergelijkbaar. Dit jaar is dat helaas niet gelukt - nou ja, helaas, ik kwam gisteren terug van vakantie xD. Maar volgend jaar ga ik weer. Alleen al die festival-sfeer, ik wil het niet missen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer,dat je nog zo'n last hebt van zwelligen. Geniet maar binnen van jouw muziek. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vond Elbow te gek. Het beste van Coldplay en Radiohead in 1 band.
    Beterschap! Lijkt me niet fijn wat je hebt.

    BeantwoordenVerwijderen