woensdag 24 augustus 2011

Metamorfose

Langzaam  verander ik van myxomatose konijn in menselijk wezen. Vanmorgen bij de tandenheer geweest, die drie grote blaren constateerde en wat randen van de prothese bijgeslepen heeft, waardoor het een stuk beter voelt. De genezing is bij mij wel heel heftig aan het verlopen en de diabetes is medeschuldig. Nu sabbel ik voor het eerst na een week voorzichtig op een boterham. Oei wat een stap! Gelukkig mag de prothese nu 's nachts uit, wat een grote opluchting zal zijn en een betere slaap zal geven.  Ben alweer zo blij als een klein kind met deze verbeteringen.

7 opmerkingen:

  1. Hehe.... eindelijk verbetering! Gelukkig maar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een martelgang joh, maar gelukkig kun je nu weer goed slapen en een beetje eten. Je weet het hè: wie mooi wil zijn moet.....
    Oké flauw, ik weet het. Nogmaals sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zal die boterham je gesmaakt hebben.Hopen,dat je blaren snel helen.Is daar een kruidje voor?Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat er toch vooruitgang is, maar mij lijkt het geen pretje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben blij voor je. Het is vreselijk om zoveel pijn te hebben.
    En weer en goede nachtrust is ook niet verkeerd.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kan jij ff karren met een mooi nieuw gebitje XD

    BeantwoordenVerwijderen