maandag 22 augustus 2011

Konijn

Helaas voel ik me nog steeds een myxomatosekonijn, al zakken sommige zwellingen wat weg. Het is een behoorlijke martelgang, erger dan ik me voorgesteld had. Enfin, gewoon nog een paar dagen ziekteverlof eraan vastknopen, er zit niks anders op. Vermaak me best en heb genoten van Lowlands (inderdaad Elbow was prima). Maar er was meer erg goed, De Staat bv en James Blunt en heel wat anderen. Vandaag wacht ik op de monteur van de scootmobielaccu en hou me verder onledig met lezen en tv.
Mijn zelfgefabriekte prakjes zijn best te snavelen, maar veel trek heb ik niet.
Jammer van het heerlijke weer, dat ik er geen profijt van heb.

7 opmerkingen:

  1. Ik ga voor jou een langere periode met mooi weer bestellen. Groete Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oef, dat klinkt allemaal niet zo prettig, je perikelen met nieuw gebit. Hopelijk blijft het mooie weer lang aanhouden zodat je ervan kan genieten als je je weer wat beter voelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het valt dus tegen. Wat jammer. Het is toch niet gaan ontsteken hoop ik?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ai, 't is wel afzien hè? Vervelend voor je, toch beterschap en nog heul veul mooi weer gewenst!
    Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sjee, inderdaad balen. Het was zo'n heerlijke dag vandaag.
    James Blunt en De Staat heb ik niet (op tv) gezien. Geloof best dat ze in vorm waren, al vind ik de muziek persoonlijk niet zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop van harte dat je je gauw een stuk prettiger zult voelen. Met nog veel mooie dagen voor de boeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hopelijk knap je snel weer op en kan er weer wat "normaal" voedsel door je gegeten worden.

    BeantwoordenVerwijderen