maandag 29 augustus 2011

Hoera!

De tandarts heeft vanmorgen weer wat bijgewerkt aan de prothese, en ja hoor, dat zit weer een stuk beter, ik kan zelfs een beetje kauwen op niet al te harde dingen. Zo maak je je eigen ontwikkeling weer een keertje extra mee. Beginnen met een kale mond, het pijn doen van het tanden krijgen en langzaam van babyprutjes naar brood en banaan. Het voelt ook al meer " eigen", voor zover dat kan.

Herfstig weer dat uitnodigt om in huis hier en daar weer eens wat puntjes op de i te zetten.

6 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk! Gewoon groente en fruit smaakt toch weer anders dan gepureerd.Straks is het zo eigen,dat je hem mist,als het even uit je mond is. groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn, weer een beetje gewoon eten. Hoop dat je snel aan 'het ding' gewend bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei, een 'klappertje' is dus echt zo naar als ik het me voorstel.
    Fijn dat je weer wat makkelijker kunt eten.
    Ik had gisteravond kaarsjes aangestoken, volgens mij voor het eerst in augustus :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kleine stapjes vooruit. Het gaat helemaal goed komen.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen