vrijdag 19 augustus 2011

Herstellen

Het gaat met babystapjes steeds iets beter. Het is me niet tegengevallen maar ook niet mee. Het is en blijft  nogal ingrijpend. Voorlopig nog babyvoeding (zelfgemaakt is niet zo beroerd, hoor) en een gevoel van niet lekker zijn.
Vermaken doe ik me best en vervelen is er ,zoals altijd, niet bij. De hulp heeft me vanmorgen lekker laten rommelen en me veel uit handen genomen, dat is fijn.
Ik las en hoorde net van de gebeurtenissen in België bij het festival van Pukkel. Wat erg, al die jonge mensen, daar krijg ik kippenvel van. En vandaag begint het Lowlandsfestival ook, hier in Nederland. Ik hoop zo dat dat wel goed zal verlopen., ook voor al die ouders die thuis zitten en in spanning afwachten. Brr.

7 opmerkingen:

  1. Fijn dat het beter gaat, al is het met babystapjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, op zich wel leuk om zelf eens aan de babyvoeding te zitten. Beterschap met je gebit (klinkt een beetje gek, maar je weet wat ik bedoel haha).

    Van Pukkelpop is te erg. Ik heb zelf heel wat regenbuien meegemaakt op Werchter en Lowlands maar daar was niet zo'n wind en hagel bij. Het kan haast niet erger. R.I.P. !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geluk,dat je zelf lekker vloeibaar voedsel kunt maken.Straks geniet je van je eerste portie vast spul.Soms zou je vergeten,dat de natuurkrachten onvoorspelbaar en gevaarlijk zijn.Je zult zo'n bericht over je kind krijgen. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat Lowlands betreft.... ´k hoorde net op de radio dat ze daar regelmatig stilstaan bij de gebeurtenissen op Pukkelpop. ´t Is ook té erg wat daar gebeurd is......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Phoe, net even je gebit-avontuur gelezen. Heftig hoor!
    Een nichtje van mij is naar Lowlands en mijn broer belde net nog, dat hij toch niet rustig zit, vooral omdat gehoord had dat het weer hier ook niet stabiel is.......... nou, ik kan het me best voorstellen, want zoiets als in België, wil geen enkele ouder meemaken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat het langzaam wat beter gaat.
    Wij schrokken gisteren behoorlijk van de berichten over Pukkelpop. Hasselt is hier vlak over de grens en collega's van mijn man gingen er naar toe. Ook hier was het behoorlijk slecht weer geweest maar zo erg als daar bij lange niet. Te erg om je daar een voorstelling van te maken als het je kind betreft.......

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb even bijgelezen. Ik wens je heel veel sterkte!
    Doe even rustig naan.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen