donderdag 18 augustus 2011

Eindelijk


Met een paar kunstgrepen is het toch gelukt om een bericht te plaatsen, want Blogger had kuren.
Eerst even mijn wedervaren met de nieuwe prothese; het gaat, ik slik wel regelmatig een pijnstiller en eet gepureerd/vloeibaar, maar dat lukt wel. Mijn tong vindt het nog moeilijk, zo'n raar verhemelte, maar die moet er ook maar aan wennen. De bloedsuikers zijn wat moeilijk bij te houden, want omdat ik veel minder en anders eet, duikelen ze of gieren omhoog. Ik doe mijn best, meet vaak en probeer te anticiperen met de hoeveelheden insuline die ik spuit. Het valt niet echt tegen, maar ook niet heel erg mee. Ze zien er wel mooi en natuurlijk uit, dat heeft de gebittenmaker goed gedaan.
Omdat er gister 9 of 10 (alleen een wortel meegeteld) elementen getrokken zijn is het best heel heftig geweest voor lijf en hoofd, maar met wat rust zal het wel voorspoedig herstellen.
Ik heb via http://www.cosmox.nl/ de serie Through the wormhole besteld en gekregen, want had nogal wat afleveringen gemist, en wil het graag meedere malen bekijken, want de materie die het behandelt is niet eenvoudig al wordt het heel goed uitgelegd en geillustreerd. Het zijn 8 delen voor nog geen 20, euro, niet te duur. Op Discovery is nu de serie Steven Hawkings Universe te zien, ook al zo interessant en leerzaam. Fascinerende tv.

4 opmerkingen:

  1. Ik heb zo'n bewondering voor die man!Loop je naar je eigen glimlach te kijken in een spiegel? Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, Fijn dat het goed met je gaat! Ja het is niet niks, hoop dat je mond snel gewend is.
    Lekker filmpje kijken en rustig aan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier waren ook problemen met het plaatsen van een bericht. Via blogger in draft is het gelukt. Daarna zaten we ineens zonder internet door het onweer. Toestanden!
    Sterkte met je herstel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat je gauw helemaal opgeknapt bent!
    Doe maar rustig aan!
    Gr,
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen