woensdag 27 juli 2011

Wondere wereld

Vandaag zal hoogstwaarschijnlijk een nieuw modem door vriend G worden geïnstalleerd. De heer Ziggo heeft in al zijn goedheid besloten dat de internetsnelheden weer verhoogd gaan worden en dat een nieuw modem onontkoombaar is voor zijn abonnee's. Het zij zo. Ik was al best tevree, maar het is de vooruitgang, zullen we maar denken.

Waarschijnlijk zou het me zelf ook wel lukken, maar omdat ik de neiging heb, door de kabels het bos niet meer te zien en dan in paniek te raken, is het beter dat een ander met een kalm en koel technisch begaafd brein zich ermee bemoeit. In het verleden heb ik weleens apparaten op zichzelf aangesloten of een hele dag gefrustreerd kabeltjes in en uit getrokken tot ik echt niet meer wist wat voor en achter was. Vandaar mijn onzekerheid op dit gebied. Omdat ook de telefoon in het geding is en vriend G snel op vakantie gaat, kan ik het beter niet riskeren zelf stoer te gaan doen.
We wachten dus rustig af tot deskundigheid arriveert.

2 opmerkingen:

  1. Jammer,dat je niet gewoon tevreden mag zijn. "verbeteringen"worden je door de strot geduwd. Succes,Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig heb ik daar ook iemand voor, ik haat kabels. Echt waar.
    Ben ook niet zo van de vernieuwingen en heb dus ook al 10 jaar hetzelfde mobieltje....:)

    BeantwoordenVerwijderen