donderdag 28 juli 2011

Voeten en nog meer

Nu het gips al een poosje van het been af  en de reflexzonevriendin terug van vakantie is, kon er weer aan de voetjes gezeten worden. Het was  heerlijk.
Vanmorgen een invalhulp van de Thuiszorg gehad, een leuke griet die vlot werkte en ik pas weer op de oude kat van de buren. Zo heb je het nog een beetje druk ook. Geen probleem, maar wel lekker dat ik morgen niets op de agenda heb staan. Even van een lang weekend genieten (vrijdag t/m zondag geen afspraken) en eens heerlijk op pad met de scoot en in de tuin wat arbeiden en in de zon zitten.

5 opmerkingen:

  1. Geniet van je lang weekend! De foto spreekt al
    boekdelen :) Het komt helemaal goed!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb begrepen dat de zon dit weekend niet zo mee wil werken, en de temperatuur ook niet, maar......... naar wat ze zeggen blijft het droog, dus buiten gaat het vast lekker toeven worden.
    Geniet van je lange weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik lees dat het allemaal lekker relaxed is! geniet se!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb je nog steeds een toename van energie daarna?Ik was gisteren bij de chinese genezer. Die heeft wat extra hulpmiddelen ingezet,omdat de genezing zo langzaam gaat. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen