vrijdag 15 juli 2011

Van alles wat

Vanmorgen met mijn hulp de tent wat doorgewerkt. , straks de Tour met nog een bergetappe. De zon is weer terug en er zijn weer volop orenkruipers die zich onder andere in het wasgoed  aan de lijn verschuilenVoordat je het weet gaan die jongens in je beddengoed headbangen en krijg je s nachts ernstig de kriebels bij het aantreffen van die engerds tussen de lakens, zoals mij van de week overkwam, als je de dag erop een thriller bekijkt waarin een bed vol vliegen blijkt te zitten, denk je steeds iets te voelen in je bed. Brrrrrrr. Insekten zijn mooi om te bestuderen, maar niet in je bed!

8 opmerkingen:

  1. Nee, in bed mag alleen mijn eigen knuffeldier van 2 meter. Onderkruipsels zijn daar niet welkom.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graffeltangen noemden wij die altijd als kind. Inderdaad enge beesten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Getsie nee, ik hoef ze ook niet in bed. Al schijnt je bed (maar ook bakstel e.d) vol huismijten te zitten al verschoon je het nog zo vaak. Moet je maar niet zien onder een microscoop.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bah,wat akelig. Heb je nu elke keer bij een beetje kriebel het gevoel,dat er een oorwurm zit? Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ieuwwwwwwwwww straks toch nog maar even bed verschonen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb in de tuin oorwurmen kapjes met stro erin.
    daar kruipen ze in,
    ze doen (behalve het kruipen in wasgoed) verder veel nuttig werk in de tuin(eten bladluizen)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Getsie getsie... als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel oorwurmen... Ik ga me ook maar niet druk maken om het feit dat er wel eens een in m'n bed kan zitten....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ieuw, orekruipers! Doe mij maar iets wat een hogere aaibaarheidsfactor heeft.
    Groet

    BeantwoordenVerwijderen