zaterdag 23 juli 2011

Stoelpuntje

Gisteren was een enorm spannende etappe, die nog steeds geen definitieve schifting heeft veroorzaakt. Dat wordt dus een middagje op het puntje van mijn stoel zitten (figuurlijk, want letterlijk zal het wel comfi op de bank zijn).
Een andere manier van je vakantie doorbrengen, meer een stay-o-cation, met dagelijks uitgebreide uitstapjes naar Frankrijk. Hoe meer je je erin verdiept hoe leuker en spannender het wordt.
Vanmorgen, terugkerend van de markt dacht ik zomaar; toen ik jong was had ik niet gewenst een gehandicapte scoot rijdster, met suiker en kanker te worden, overgewichtig en met een gebrekkig gebit, een nek vol wratten( ook door de chemo veroorzaakt) en zeer beperkt in  energie. Nee, maar ik wilde, zoals iedereen, wel gelukkig worden en dat ben ik. Intens genietend van alle dingen die ik wel kan en me niet door mijn beperkingen klein laten krijgen. Dat is dus mooi wel gelukt! I am a winner!!!!!!!!

4 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je, je ondanks alles zo gelukkig voelt.
    Top van je om toch moet te houden.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En daar heb ik nou bewondering voor!
    Veel plezier vanmiddag in Grenoble,
    groet, Angelika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat klinkt dat fantastisch!Je vrijheid zit in je geest. Ik heb altijd bewondering gehad voor Steven Hawkings.Goede "rit"vanmiddag.Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen