maandag 11 juli 2011

Rustdag

In de Tour likken de renners hun wonden en ik doe allerhande kleine klusjes. Bamboestokken langs de randen van de voortuin schuinweg in de grond gestoken om de goudsbloemen een beetje in het gareel te houden. Heerlijke cranberry/gojibessen/rooiboskefir gedronken, top! Nieuwe gemaakt, nu maar weer eens gewoon, zonder extra smaakjes.
Enfin , ik pruts maar wat aan en dat is gewoon lekker, met af en toe een glaasje thee of kefir in het zonnetje. Ik ben dol op dit soort zomerweer, niet warmer dan een graadje of 21, wat wind, je zweet niet meteen en hebt echt zin om dingen te doen. De Kermis is aan het opbreken (wat altijd aanmerkelijk sneller gaat dan het opbouwen) dus weer rust en stilte en een begaanbare binnenstad.
Het leven kan best leuk zijn.

5 opmerkingen:

  1. ohh die gojibessen had ik gepoot maar heb er niks van gezien...
    wat jammer nou, nu jij erover schrijft denk ik er ineens weer aan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zijn inderdaad goede temperaturen: niet te warm, maar wel fijn om buiten te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat herken ik dit zalig bezig zijn. Keutelen noemen wij het. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dit jaar had ik geen goudsbloemen gezaaid in de moestuin, maar ze kwamen toch hier en daar op tussen de groenten:))

    BeantwoordenVerwijderen