dinsdag 26 juli 2011

Rehab

Amy Winehouse wilde niet in rehab, maar ik wel. Niet dat ik aan de coke of andere verwoestende dingen zit. maar de Tour heeft mijn dagritme compleet in de war gegooid. Hele middagen voor de buis en door het slechte weer kwam het er ook niet van om daarbuiten veel gezonde aktiviteiten te ontplooien. Vandaag zou het weer beter zijn, maar als ik naar buiten kijk zie ik regenkringen in de gracht en een grijze hemel, dus dat feest gaat niet door (ik wilde meer met de scoot weg en lekker in de tuin rommelen) maar binnenshuis kan de knop wel op gezond en aktief. Even een heel vegetarisch weekje met veel sap en rauwkost, lekker opruimen en achterstallige klusjes doen en die verdomde kijkbuis uit. Tv brengt veel moois en goeds, maar het is verslavend om inaktief op de bank te zitten en het vermaak voor je langs te laten trekken. Het brengt, ondanks dat ik enorm van deze zeer spannende Tour genoot, luiheid en daardoor onvrede met mezelf. Nu maar afkicken!

7 opmerkingen:

  1. Eh...zei ik het niet? Nee hoor, ik heb geen leedvermaak :)
    Voel je niet schuldig, je hebt genoten van de tour de France en dat pakt niemand je meer af. En nu lekker andere dingen doen die je leuk vindt. Ik ga kruiden drogen vandaag want heb weer heel wat geplukt. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een hekel aan de Tour, dus hier gelukkig geen last van. Wel herken ik het gevoel van lamlendigheid dat je krijgt van te veel tv kijken. Ik zou gewoon lekker naar buiten gaan! Dan is het zo weer over.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met je ontwenningsprogramma.Ach je heb toch heerlijke middagen gehad? Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niks mis me hoor, lekker voor de buis hangen. Je hebt er toch van genoten?
    Nu is het tijd voor andere dingen. Je komt vanzelf weer in het ritme.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wahahahahha
    een andere verslaving zoeken vlasje:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is net zoiets als afkicken van een vakantie...... Het went wel weer voor je het weet heb je weer je normale dagritme te pakken.

    BeantwoordenVerwijderen