zaterdag 9 juli 2011

Kermisweer

Vroeger was de Helderse Kermis berucht om zijn slechte weer. Er zijn echter heel wat jaren geweest, dat het stukken beter was, maar nu is het dan sinds gisteren raak. Persoonlijk heb ik geen moeite met wat flinke buien en koeler weer in de zomer, als het niet te lang duurt. Het houdt de natuur fris en ik heb tijd voor binnenklusjes die ook hoognodig gedaan moeten worden. Boodschappen? Ach ik heb voldoende in huis en kan het wel even uitzingen zonder.
Nee, hoor, alles heeft zo zijn voordelen en ik heb tenminste flink trek in wat steviger kost dan salades, dus vandaag wordt het een bonenstoof met veel groenten. De tuin hoeft niet gesproeid, de potten niet begoten, en de zaterdagkrant is dik en interessant, vanmiddag wordt er weer geTourd, dus mij zal je niet horen klagen!

6 opmerkingen:

  1. Soms vind ik regenweer jammer voor al die toeristen,die met regenpakken in de stad sjokken.Maar ik amuseer me binnen ook goed.En bofte met mijn vroege rondje,alleen motregen. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier is het droog en bij jullie gaat het ook opknappen.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier is het op dit moment nog erg regenachtig maar volgens de buienradar knapt het straks op. Dan kan ik mijn nieuwe vuurkorf neerzetten! Binnenklusjes vind ik ook niet erg, maar na 3 dagen regen is een zonnetje ook wel weer fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij mij heeft het alleen vanmorgen wat geregend, nu is het volop zonnig, vanmiddag weer even lekker op het balkon gezeten met een krantje.
    Tja, als je het maar zien wilt/kunt, dan is het leven goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. afwisseling is altijd goed, ook voor mijn groententuintje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. :-)
    mij hoor je ook niet

    ik zit aan een suikerspin :-) van de kermis:-)

    BeantwoordenVerwijderen