woensdag 6 juli 2011

Groene woensdag

Op woensdag haal ik altijd mijn biologische boodschapjes en eventueel andere nodige zaken. Thuisgekomen heerlijk al die rijkdom een plekje in de koeling en voorraadkast geven en toen een 2 liter pan wasmiddel gemaakt. Ook de Kefir moest weer verschoond en ik heb al een halve liter heerlijke sinaasappel/gember drank in mijn mik zitten.
Nu zit ik klaar voor de Tour en ga intussen een beetje tijdschriften opruimen.  Ik voel me altijd zo deugdzaam als ik dit soort goede werken verricht.  Mijn lunch was een verse bos- en kruisbessensmoothie en zo maak ik nog een broodje met een soort salade nicoise (met een blikje ansjovis), vanavond staan er wortelen met een kaasschnitzel en meergranenrijst met verse kruiden op het menu. Niet slecht toch?

8 opmerkingen:

  1. Zeker niet slecht. Het klinkt zalig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal niet slecht! Mjammie, die mix van sinasappel en gember lijkt me een wel lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt lekker hoor! De gmeber bij de kefir doet het inderdaad goed! Heb het ook geprobeerd en ik ga dat vaker doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier staan inmiddels ook 2 potten gemberkefir te borrelen met mandarijnen. Ik ga ook een keer grapefruitsap met kefir laten gisten, zonder water dus.
    Je menu klinkt smakelijk, eet ze alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kom net terug met twee tassen "rijkdom". Even gesnoept van de abrikozen.Helaas moet ik vanavond nog de restjes van de vorige bestelling opmaken.Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt heerlijk! en gezond.

    Eet smakelijk.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal niet slecht!
    Klinkt erg lekker en ook gezond!
    Gr,
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen