maandag 4 juli 2011

Een maandag

Gisteravond zijn de buren teruggekomen van hun weekendje, dus ik heb de zorg niet meer voor hun kat Thor. Dit wordt een gewoon dagje; een afwas, de koelkast schoonmaken, wat administratie, badderen en verdere opruimklusjes, die deels tijdens de uitzending van de Tour worden gedaan. De uitzendingen beginnen tussen twee en drie uur 's middags en duren dan tot na vijven, zonde om die tijd helemaal aan het wielrennen te besteden. Ik doe dan vaak opruimklusjes bv op de pc of administratie opruimen,  want dat kun je zo neerleggen als het erg spannend wordt op tv., en er komt toch nog wat uit mijn handen.Trouwens, wie kreeg het geel om de schouders, juist dit weekend? Thor Hushovd!!! Grappig!

6 opmerkingen:

  1. Wij hebben veel gemeen behalve de tour de France :) Ik kijk echt nooit naar sport maar het schijnt al mooi te zijn i.v.m het landschap waar ze door rijden. Ik vang wel eens een glimp op als manlief er naar kijkt. De naam Thor hebben we nog overwogen voor onze hond maar nu heeft hij een andere Scandinavische naam omdat je Thor toch wel vaak hoort.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn vader keek vroeger altijd de Tour de France, en ik vond dat echt verschrikkelijk! Zo saai, al die hordes wielrenners.

    Hier is het vandaag de eerste vakantiedag, en ik heb eigenlijk niets op het programma staan. Behalve thuis werken dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blijf je dan met een half oor luisteren? Eigenlijk zou er een alarm moeten zitten op de tv. Dat afgaat,als het spannend wordt. Veel plezier. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yep, Thor, de naam zegt al genoeg he?!

    Hopelijk heb je fijne dag gehad met het kijken en tussendoor opruimklusjes doen..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. trouwens, ik vond nog een link naar James Wong, heb je dit interview al gelezen? http://www.kruidjegezond.be/2011/05/interview-met-james-wong/

    BeantwoordenVerwijderen