zaterdag 16 juli 2011

Alleen insuline geen clenbuterol

Vandaag rijd ik op mijn manier mee in de zwaarste Pyreneeënrit, alleen op insuline, geen doping, want mijn kip in de soep is biologisch. De Tour is erg spannend omdat er nog steeds diverse kanshebbers zijn en de uitslagen erg verrassend kunnen zijn wegens de vele geblesseerde renners en omdat er ook al kanshebbers zijn afgestapt. 
Het belooft vandaag super spannend te worden omdat het een zodanig zware bergetappe is dat alleen de echt sterken zich zullen uitselecteren. En dan volgend komende week de Alpen nog! Ik heb dus een lekkere pan zelfgemaakte oosterse kippensoep klaarstaan, met alleen volledig zuivere ingrediënten, dus de doping controle mag rustig langskomen.
Heerlijk vooruitzicht!

7 opmerkingen:

  1. weet je dan ook waar de kip vandaan komt?
    ben ik wel benieuwd naar

    groetjes (en veel plezier bij de Tour, ik ben ook fan)

    Berber

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als jij al onder invloed zou zijn,dan is het van een plezier-hormoon. Geniet van je dagje tour. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig, hier stond ook een biokip op het vuur. Morgen dus soep.
    Af en toe zie ik een stukje van de tour als mijn man kijkt. Laatst dat afschuwelijke ongeluk en vandaag weer eentje met zijn gezicht in het prikkeldraad. Vind je het nog wel leuk? 't Is wel indrukwekkend, wat een power hebben die mannen.
    Fijn weekend nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. te lastige vraag, die dus niet geplaatst mag worden?
    jammer

    Berber

    BeantwoordenVerwijderen
  5. :-)
    ik stap zelf op de fiets,
    wel geen tourfiets maar wel een fiets:-)

    geweldig lekker frips...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Berber, een beetje voorbarige reaktie. Ik heb nog nooit een reaktie geweigerd en zou dat alleen doen bij schelden of commerciële berichten. Mijn kip komt van ODIN en dat vertrouw ik 100%. Dat reaktie niet meteen geplaatst is, ligt soms aan Blogger- heb ik gemerkt-, soms aan mij (ik kijk de tour en check niet elk moment mijn mail).
    Mevrouw Jee, ik schrik me altijd een rotje bij valpartijen en gun dat niemand, maar de renners zelf benaderen het heel professioneel en beschouwen het als een risico van het vak. Daar kan ik (meestal) goed mee leven. Autoraces en motorraces zijn ook niet zonder gevaar, net als bobsleeen, skieen en nog tientallen sporten. Zolang het sportieve overheerst is het voor mij nog steeds de moeite waard. Fijne zondag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. sorry, was niet onaardig bedoeld en ik heb zelf geen ervaring met Blogger, weet dus niet dat dat langer kan duren.
    Is zeker prima, ODIN, heb er ook een aantal maanden de boodschappentas van gehad, maar koop nu bij 'boertjes' hier in de omgeving groente, fruit en aardappelen, dan weet ik zeker waar het vandaan komt, net als de kippen die er lekker lopen te scharrelen tot het zover is.....

    En ik vind je weblog een verademing, lees het graag

    Berber

    BeantwoordenVerwijderen