woensdag 8 juni 2011

Voeten in de aarde

Om mezelf te verwennen en om mijn voetjes nog beter in en op de aarde te hebben, heb ik de pedicure bezocht. Vorige week al een heel stuk van mijn haar laten afknippen en morgen heb ik een afspraak met de huisarts om over zijn opvolging te praten en naar mijn enkel te laten kijken die na 5 weken nog steeds dik en pijnlijk is.
Een behandeling aan mijn bovengebit moet nog volgen. Een gebroken wortel van een kroon en de deplorabele staat waarin mijn bijtgereedschap vooral na de chemo is komen te verkeren, dwingt me tot  stappen. Ik denk aan een kunstgebit boven, omdat wat er staat ook slecht is, zodat een brug of plaatje waarschijnlijk maar een tussenoplossing zou zijn. Ben ik voortvarend bezig, of niet? Ik ga ervan uit dat het goede investeringen in mezelf zijn.

4 opmerkingen:

  1. Wat goed Vlasje. Want al die bezoekjes kosten ook energie.Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms is iets nieuws of anders even nodig en als de kwaliteit van leven er op vooruit gaat zou ik het zeker doen. Moest vooral lachen om het plaatje erbij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, jij bent goed bezig. Heerlijk om jezelf zo op te beuren.

    BeantwoordenVerwijderen