vrijdag 10 juni 2011

Pinkerdepink

Jaar in, jaar uit kijk ik al naar Pinkpop. Op tv en de laatste jaren ook op pc. Heerlijk! Zo blijf ik bij qua muziek, ontdek nieuwe stromingen en artiesten en voel me even weer heel jong. Live ben ik er nooit geweest, te ver , te druk en te zwaar voor iemand met beperkte energie. Mensen komen geheel uitgewoond terug en moeten dagen bijslapen. Maar leuk is het wel zoiets. Dan maar zo. Dit jaar heb ik alle gelegenheid om thuis volop te Pinkpoppen, pootje omhoog en alles onder handbereik.
Nog even over de breuk in mijn been. Ik verstuik elk jaar wel een keer mijn enkel en dat doet gemeen pijn, wordt dik en blauw. Daar schrik ik niet meer  zo van en weet wat ik moet doen; koelen , zwachtelen en rusten.  Deze keer deed het inderdaad weer behoorlijk pijn, maar pas toen na drie vier weken er geen schot in zat begon ik te vermoeden dat er meer beschadigd was, al dacht ik niet aan een breuk. Dus toen pas naar de arts, en die stelde meteen de goede diagnose. Mijn pijngrens is behoorlijk hoog, dus ga ik niet zo snel naar de dokter. Het geluk is dat mijn huis ingericht is op handicaps, dus dat is alleen maar makkelijk en ik red me heel goed. Nu hopelijk maar twee weken gips, want dat is niet echt handig.

7 opmerkingen:

  1. Mijn buurjongen was deze week zijn tentje al aan het controleren. Vaste pinkpop-klant. Geniet van juw manier om daar te zijn. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op TV kun je het inderdaad prima volgen en heb je alles binnen handbereik. Lijkt me in dit geval ook beter voor je been!
    Mijn laatste openluchtfestival was Aero Cl.assic R.ock. Een bloedhete dag, wel gezellig maar omdat ik niet zo groot ben werd ik al snel onder de voet gelopen. ' s Avonds konden we de auto niet meer vinden op het onverlichte parkeerterrein....maar naar die mensen kijken en de muziek, ja dat is toch wel mooi om mee te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je weer een keer je enkel verstuikt zou je toch echt eens de smeerwortel moeten gebruiken. Een waar wondermiddel!! Hoop voor je dat de breuk voorspoedig heelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. veel plezier daar dan hé, je zit niet zo ver uit de buurt ik ga eens luisteren of ik je horen kan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee, gips is inderdaad helemaal niet handig!! Ik spreek uit ervaring, heb 8 weken met een gipspootje in een rolstoel gezeten.

    Nou ja, jou weekend is al goed. Heel erg veel plezier met Pinkpop .... lekker muziek luisteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kan tenminste ook gewoon naar je eigen WC. Ik hou erg van een festival sfeertje en hen menig festival bezocht, maar heb echt een afkeer tegen de toiletten.

    BeantwoordenVerwijderen