donderdag 9 juni 2011

Pausje met een staartje

Vijf weken terug maakte ik een rare duikeling toen ik door mijn enkel ging. Vandaag toch maar eens naar de huisdokter, want er zaten nog veel klachten. Blijk ik mijn kuitbeen bij de enkel gebroken te hebben!!  Gelukkig zat het bot netjes op zijn plek en hoef ik nog maar 2 weken in het gips..... Het halve ziekenhuis kwam kijken naar de vrouw die 5 weken op een gebroken enkel had rondgelopen.......Nou ja!!! Ik weet dat ik geen piepert ben, maar dit had ik niet verwacht.....Wat zijn mijn zadelkruk, scootmobiel en traplift een zegen!

12 opmerkingen:

  1. Jij bent een bikkel. Had je niet verschrikkelijke pijn? Gelukkig hoef je nu maar 2 weken in het gips. Beterschap!
    Groetjes, Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig had je geen gebrek aan belangstelling, maar wat bizar dat het niet eerder is ontdekt.
    Mazzel dat het niet scheef aan elkaar is gegroeid.
    Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjee zeg, vorig jaar heb ik mijn zoontje 3 dagen met een gebroken bovenarm laten rondlopen (erg he!). Maar jij spant wel de kroon hoor! Nou ja, scheelt wel weer wat weekjes gips moet je maar denken. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben jij een straffe madame!
    Je moet toch ongelofelijk veel pijn hebben gehad?
    Gelukkig moet je maar twee weken in het gips :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beterschap!! Maar dat zal wel lukken met een bikkel als jij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maar Vlasje,je boft,dat het bot niet verschoven is. Was de pijn eigenlijk niet,wat je verwachtte bij een breuk?Ik wens je een goed restje herstel. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dan heb je wel een hele hoge pijngrens joh! Gelukkig is het al voor een deel goed geheeld anders hadden ze het misschien opnieuw moeten breken. Nu nog even 2 weken doorbijten. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Au, incasseren die aandacht en heel snel herstellen. Wat een bikkel ben je!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij bent echt geen piepert, jij !!! Waauw.
    Maar zo'n hoge pijngrens te hebben kan zelfs gevaarlijk zijn, doe je 'n beetje uitkijken?? in 't vervolg.
    'k Wens je een voorspoedig restherstel, groet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ben jij stoer zeg! Heeft dat niet ontzettend pijn gedaan? Fijn dat het nu opgelost wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oops!
    Je boft inderdaad. En of je hebt een hele hoge pijngrens of ik weet het niet...
    Sterkte!
    Gr,
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tjonge zeg ...... jij hebt inderdaad een hele hoge pijngrens!!
    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen