donderdag 23 juni 2011

Open

Open ligt de dag voor me, geen afspraken, geen verplichtingen, heerlijk! Dat wil niet zeggen dat er niks te doen is, maar ik mag het helemaal zelf indelen en wordt niet gestoord. Dat zijn dagen waarin ik me heel vrij en onbelemmerd voel en die vaak nog productief blijken te zijn ook. Door mijn beperkingen kan ik maar kleine periodes actief zijn en moet tussendoor veel pauzes nemen. Die vul ik dan vaak met zittende klusjes en lezen. Als dat evenwicht goed is,kan er aardig wat uit mijn handen komen, maar juist doordat ik niet het gevoel heb dat alles klaar moet komen- dat heb ik lang geleden bij het vuilnis gezet, dat gevoel, want leverde alleen maar frustraties op- kan ik heel relaxt toch soms meer dan ik verwachtte te kunnen.
Heerlijk muziekje op en gaan met die banaan!

6 opmerkingen:

  1. Geniet van je dag. Hij kan zo verassend zijn. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk hè, zo'n dag. Geniet ervan....
    Vaak komt er juist veel uit je handen omdat niets 'moet'.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is genieten he?! z'on vrije dag, waarop je "niets" moet..goed van je dat je jezelf hebt aangeleerd om het "op tijd klaar zijn" bij het vuilnis te zetten --> ik ben nog steeds bezig om dat goed onder de knie te krijgen, lukt aardig, maar val zo af en toe terug...en gefrustréérd dat ik er dan van raak..

    En jaja, af en toe laten we onszelf versteld staan! dat geeft ook weer een fijn gevoel :)

    Geniet van je dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker gevoel is dat: niks te moeten!

    BeantwoordenVerwijderen