dinsdag 14 juni 2011

Maatregelen

Vanmorgen meteen het ziekenfonds gebeld en op zoek naar een nieuwe tandarts. Geslaagd. Ook de huidige tandarts gebeld omdat die mijn gegevens moet doorsturen en hij reageerde heel aardig, vooral toen ik memoreerde aan zijn as pensioen. Donderdag dus de eerste afspraak en ik ben benieuwd. Hoop dat vanzelf of door hem de kroon, die er nu bijhangt als een melktand op punt van wisselen, weggehaald kan worden want ik loop nog liever rond als het mannetje van MAD dan met zo'n flapperende tand. Trouwens, Verg(r)eetmijnietje, ik heb altijd braaf gepoetst, mijn controles gedaan en zelfs vroeger zelden of nooit gesnoept. Het is erfelijk bepaald  en door omstandigheden (vlak na de oorlog, moeder met kalkgebrek, en chemotherapie) verergerd.
Een betere tandarts had het niet zover laten komen.

6 opmerkingen:

  1. Toch vervelend dat je tandarts dus zijn werk niet goed heeft gedaan. Hoe weet je of je tandarts goed is? Ik hoop maar dat die van mij in orde is...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei vlasje, het spijt me als ik wat scherp overkwam, dat was helemaal niet de bedoeling!
    Spijtig dat de vorige tandarts zijn werk niet
    beter deed!
    Hopelijk word je nu snel geholpen...
    Ik wens het je van harte toe...
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte! Want dat renoveren is niet leuk en behoorlijk prijzig. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. - ps; via via kom ik op je blog terecht en bij het lezen van het woord "tandarts" bleef ik even hangen-

    Och jee, een drama kan het zijn ja de tandarts. En ik voel dan ook echt met je mee. Ik heb ook altijd braaf gepoetst en de tweemaal jaarlijkse controle gedaan met bijbehorende speciale fluorbehandelingen, tandpastaatjes, mondspoelingen etc, maar door mijn heftig medicijn gebruik, verdwijnt mijn gebit als de spreekwoordelijke "sneeuw voor de zon". Ben nu in een jaar tijd vier! kiezen kwijt. Hier wil ik het toch echt wel even bij laten, anders valt er niet veel eten meer weg te kauwen haha --om het maar niet te hebben over de hoge kosten- . Het reclamezinnetje van vroeger "ik ben niet bang voor de tandarts, want we hebben goed gepoetst" daar heb ik dan persoonlijk ook helemaal niets meer mee :p

    BeantwoordenVerwijderen
  5. sterkte bij je nieuwe tandarts hé.

    BeantwoordenVerwijderen