woensdag 1 juni 2011

Linkse hobby"s

Volgens de zittende regering is iedereen die grote waarde hecht aan menswaardig leven voor iedereen, cultuur, natuur, milieu, gezondheidszorg, onderwijs en ouderenzorg bezig met linkse hobby's die niet ten laste van de gemeenschap mogen komen... Nou ben ik al sinds mijn politiek bewuste jaren zo links als wat, vroeger PSP nu stem ik meestal Groen Links of de SP, was zelfs kabouter (als in Roel van Duijn, witte fietsen, natuurvoeding, milieu) en hippie en ik schaam me daar totaal niet voor. Het waren echt geen slechte idealen en de meesten zijn dat nog steeds niet.
Vandaag heb ik weer iets links gedaan; ik ben naar de tandarts geweest. Een kroon was een stuk kwijt geraakt. Het blijkt een breuk in de wortel te zijn (gevolg chemo, ws) en misschien kan de provisorische reparatie van vandaag niet lang stand houden en zal ik een plaatje moeten hebben. Oei, goed kauwen is ook een linkse hobby...  toch maar eens kijken of daar vergoeding voor mogelijk is.

2 opmerkingen:

  1. De regering die er nu zit kan me gestolen worden. Dat er bezuinigd moet worden dat snap ik maar ga dan eerst die topsalarissen eens aanpakken van ING topman e.d.
    Al het materiële kun je toch niet mee je graf innemen dus dat steeds maar rijker willen worden begrijp ik nooit zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Vlasje, herkenbaar ... kom ook uit een links nest ... kan me erg verwonderen over het denigrerend uitspreken van de term 'linkse hobbies', terwijl dat voor mij juist over belangrijke en eerlijke zaken gaat.
    Zie ook mijn blog: http://ontdekkingvangroningen.blogspot.com/2011/02/provinciale-staten-kiezen.html

    Sterkte met de kroon.... kan me leukere hobbies voorstellen!!

    BeantwoordenVerwijderen