donderdag 16 juni 2011

Cruijff

De bekende Nederlandse filosoof Johan Cruijff zei het al; Elk nadeel hep zijn voordeel. Omdat mijn gipspootje niet zoveel toelaat, is het voornamelijk zitten op de bank met kussens onder het been , een stapel lektuur wegwerken en met de laptop Uitzending gemist of andere interessante dingen kijken. De achterstallige stapels leesvoer worden gestaag lager en het lage tempo van leven maakt me erg relaxed. De losse kroon viel er gisternacht eindelijk vanzelf uit, wat een hele verbetering geeft, want nu kan ik weer afbijten/eten zonder erg grote problemen en hopelijk gaat de nieuwe tandarts vandaag een plan de campagne maken voor de toekomst .
Vanmorgen werd het bruidje van verderop opgehaald in een mooi opgeknapt  jaren zestig Citroënbusje  en ondanks de stevige regen zag het er leuk en heel feestelijk uit. Een mooi bruidspaar.
Ik kom mijn dagen wel door. Erop uit voor boodschappen of andere noodzakelijkheden kan wel, al eist het veel energie en tijd, want je moet met veel rekening houden. Mijn grootste zorg is, dat als het vanmiddag nog zo regent, hoe hou ik mijn gips droog? Een vuilniszak misschien? Op de scoot kan ik een grote regenponcho gebruiken, die als een soort tent, fungeert, maar kleine stukjes moet ik toch wel lopen. Enfin, kommen die tijen, kommen die plagen zei mijn moeder altijd. Ik zie wel.

6 opmerkingen:

  1. Een plastic zak eromheen lijkt me een prima idee. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De bekende Nederlandse filosoof Johan Cruijff?
    Ik heb mij aangemeld op uw blog, ziet er goed uit vooral het gedeelte 'voeding/gezondheid'.
    Een plastic zak lijkt mij prima, maar zou toch wat voorzichtig zijn op de scoot, want met twee gebroken benen kom je leesvoer tekort.
    Hartelijke groet,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet eigenlijk ook zo 1.2.3. geen oplossing. Denk dat een vuilniszak wel het beste idee is ja.

    Succes met je bezoekje aan de nieuwe tandarts. En voor de rest rustig an mar hé?! Veel leesplezier verder nog met je slinkende stapel achterstallig leesvoer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We horen wel,hoe jij uitgedost was voor de regen. En misschien is het dan net even droog. groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. inmiddels zijn deral wat buitjes gevallen met hoofdletter B, en?? hoe heb je het gedaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief dat iedereen zo meeleeft! Goed idee, als je met het zweet in de handen in zo'n wachtkamer zit. Thanx!!!!

    BeantwoordenVerwijderen