vrijdag 24 juni 2011

Blok van mijn been

Hoera, het gips is van mijn pootje af. Het bot is prima genezen, maar er was wel veel schade aan het gewricht te zien, van vorige verstuikingen. Het gewricht is officieel instabiel verklaard en ik heb een brace gekregen die ik zoveel mogelijk moet dragen en ik moest beloven bij volgende problemen wel meteen foto's te laten maken.....
Enfin dat gips kwijt zijn is heel fijn, want was is dat vermoeiend en belemmerend! Heerlijk om te kunnen slapen zonder zo'n harde bonk die in de weg ligt.
Dit hoofdstuk is voorlopig afgesloten. en net op tijd voor de komende weersverbetering.

13 opmerkingen:

  1. Wat moet dat een opluchting zijn. Heerlijk voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je er van verlost bent! Kun je gipsloos het weekend in :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, wat goed zeg! Zo'n brace is ook wel wennen lijkt me, maar in ieder geval beter ter bescherming. Geniet van het mooie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk!
    Voor je het weet, ben je weer aan het dansen ;-)!
    Gr,
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat zal behoorlijk schelen met die 28 graden die er aan komt. Nu wel voorzichtig zijn heh.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat loopt weer beter nu. Echt laten kijken,als je ooit nog eens struikelt he? Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk, dat je weer zonder blok door 't leven kan.... Geniet ervan! Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hé, Fijn, dat het gips er af kon!..z'on blok aan je been in bed lijkt me niet fijn nee...

    Een brace lijkt me ook niet alles..maar ja, wat kunnen we daar doen...en dan nu and I Quote the next big thing: "ik moest beloven bij volgende problemen wel meteen foto's te laten maken"....ik denk dat dat een "hardere case" gaat worden...ben benieuwd....maar wel proberen te doen hóór!

    Fijn weekend! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat fijn
    dit zal veel aangenamer leven jawel dat geloof ik graag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben benieuwd naar je ervaring met deze brace!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja ik ken het gevoel, welliswaar mijn rechterhand, maar nu zelfs zonder hulpstuk. Heerlijk licht. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tot dusver vind ik de brace aardig zitten en geeft hij me de steun die ik kennelijk nodig heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, dat voelt dat weer als een hele verademing, als dat gips eraf is. En zo'n brace is ook niet leuk, maar die kun je af doen als eens lekker onderuit op de bank zit en dat gips niet!

    BeantwoordenVerwijderen