vrijdag 20 mei 2011

Yeah, yeah, yeah

Het was weer zover; mijn apk-keuring is weer geweest; de internist/oncoloog was zeer tevreden, de Tumorfactor blijft stabiel laag en gaat ipv om de drie maanden, nu nog eens per half jaar gemeten worden. De diabetes toonde veel betere cijfers, en dat terwijl ik heel ondeugend mijn injectie schema zelf veranderd heb en het aantal eenheden sterk heb verlaagd. Ipv vier keer per dag spuit ik nog maar twee keer, en de eenheden insuline zijn met 1/3 (!!!!) verminderd. Toch waren de uitslagen buitengewoon goed. De dokter was uiterst verbaasd en gaf volmondig toe er niks van te begrijpen en dat het tegen alle protocollen inging, maar kennelijk toch goed werkte voor mij. Hij kon er wel om lachen en ging grinnikend akkoord met mijn eigenwijsheid.
Ik ben heul blij!!!!!!

6 opmerkingen:

  1. Fantastisch nieuws!!
    Heerlijk hè dat je soms een beetje ;) 'n lange neus kan trekken naar een arts.
    Groet en prettig weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed zeg! Soms voel je dat soort dingen zelf beter aan dan een arts.
    Dat andere nieuws over je buurman is minder mooi. Toch een fijn weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie dit bericht nu pas!
    Heel fijn dat je weer 'goedgekeurd' bent!
    Groetjes,
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn zulk positief nieuws en wat dapper van je dat je zo eigenwijs bent geweest en naar je lichaam hebt geluisterd. Dikke pluim!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo zie je maar weer he? Iedere arts kan voorschrijven wat hij wil, maar als je naar je lijf luistert laat je lijf vanzelf zien of het er mee eens is!
    In jou geval hartstikke goed, want als je de voorgeschreven insuline was blijven spuiten, had je je waarschijnlijk minder lekker gevoeld!

    BeantwoordenVerwijderen