zaterdag 28 mei 2011

Watermuziek

Helaas, het weer heeft roet in het eten gegooid van de Muziekdag. Traditiegetrouw is het meestal prima weer, maar vandaag viel het in het water. De vele buitenpodia waren niet allen in gebruik, muziekpapier en schilderijen op een tentoonstelling buiten, waaiden weg. De mensen haasten zich naar binnenlocaties die dermate afgeladen waren dat er niet meer mensen bij konden, dus na een kort bezoek aan een zangkoor van mijn keuze, had ik kippenvel genoeg om redelijk snel huiswaarts te gaan en me op te warmen bij de aangezette kachel en met hete thee en soep. Ik denk dat er best wel veel te genieten was, maar ik kan niet staande luisteren, niet overal een zitplaats bemachtigen of met de scoot aanschuiven, dus was voor mij de pret snel voorbij. Ook geen drama, wel jammer. Het kan niet altijd mooi weer zijn (letterlijk dan, want figuurlijk kan dat meestal wel).

5 opmerkingen:

  1. Heb je bij de warme kachel met je thee naar je eigen muziek zitten luisteren?Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer maar hopelijk volgende keer beter. Wat een geinig plaatje van die katten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat jammer voor je, maar dit plaatje maakt voor mij alles goed:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jammer voor de organisatie, jammer voor de bezoekers, zoiets geeft toch een katterig gevoel:))

    BeantwoordenVerwijderen