zondag 22 mei 2011

spitterspatter

Vannacht is er een aardige bui gevallen en net ook een beetje nattig buiten. Geen echt lekker tuinweer, dus vanmorgen wel even naar de kofferbakmarkt gereden (en twee leuke, knalgele ronde mandjes met deksel gekocht ) en nu lekker thuis met straks de volgende spannende bergrit bij de Giro. Ik laat me niet snel kisten en heb zat slechtweermogelijkheden. De tuin is er blij mee. Ik vind wel dat ik het goed had uitgemikt om gister de grote ronde te rijden. Mens wat is dat genieten en wat kun je daar weer een poos op teren. Maar omdat het volle bloeiseizoen van de orchissen nog moet losbarsten, evenzo van de klaprozen en de toortsen ook nog lang niet bloeien, zal ik daar wel vaker te vinden zijn de komende weken. En sinds ik een (W.IBRA) bentobox heb, is het een best idee om ergens in de duinen tussen de konijnen te gaan zitten ontbijten. Idyllischer kan ik het niet maken.

4 opmerkingen:

  1. haha, dus jij hebt ook al een W.ibra b.ento kunnen vinden. Handig hè?
    De papavers in de tuin staan op springen hier, elk jaar worden het er meer. Jammer dat ze zo kort bloeien, is eigenlijk wel mijn favoriete bloem hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ontbijten deed ik vroeger wel eens aan de Schelde. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Perfect. Jij weet overal een feestje van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldig, iemand die ook van wielrennen houd
    dat kom je niet vaak tegen

    geniet van alles

    groetjes
    Berber

    BeantwoordenVerwijderen